Monday, November 13, 2006

Nämäkin kuva-arvoitukset on näpsitty messujen jälkitunnelmissa.

Mikähän se tämä on? (oikeasta vastauksesta yksi piste)

Juu, tämä oli helppo. Henk.koht. olen muuten sitä mieltä, että kerimislaitteita pitäisi jaella ilmaiseksi kaikille neulojille. Vehje helpottaa elämää ihan uskomattoman paljon. (Uskomatonta on myös se vyyhtien määrä, joka kämpästä paljastuu nyt kun on pelit ja vehkeet niiden kerimiseen. Hähhää, merinosilkki, päiväsi ovat luetut!) - Mutta mikä näissä oikein maksaa? Lähtöhinta on ihan järjetön, ja silti näistä käytännöllisesti katsoen tapellaan. Minäkin sain sen messuständin viimeisen kappaleen, ja sitten seison kassajonossa aarrettani varjellen kun kolme ihmistä käy kysymässä, mistä mä olin sen löytänyt kun he ei nähneet niitä enää missään.


Entäs tämä? (5 pistettä)

Minä ja minun itsehillintäni. Olin ollut messuilla neljä minuuttia, kun törmäsin tähän Namasten neuletarvikelaukkuun. Väriyhdistelmä oli se sama turkoosi+ruskea, jota kesällä hamstrasin kaikissa olomuodoissaan, ja olihan tämäkin laukku ostettava. Kojulla ei kelvannut Visa, joten matkakassaan tuli turhan iso lovi. Vielä kun ihminen jaksaisi ja ehtisi keräillä neulepuikkonsa kaikista muista säilytyspaikoista ja järjestää ne tähän välineeseen, niin elämä olisi taas hiukkasen helpompaa. Ehkä.


Ja jos joku ratkaisee tämän arvoituksen, niin siitä heltiää het'kymmenen pistettä.


Se on upouusi koivuinen Brittanyn neulepuikko, joka otti ja putosi Eurostar-junassa penkin ja ikkunan väliin. Alemmasta kuvasta näkyy miten ahdasta siellä on. No, ainakin vaunuseurueella oli hauskaa kun ähelsin ja ongin puikkoa piilostaan peläten samalla mihin inhaan töhnään sormet saattaa osua.

Olen jo joissakin yhteyksissä ylistänyt koivupuikkoja ja jatkan samalla linjalla. Ne tuntuu vähän erilaisilta kuin bambupuikot; lämpimämmiltä, toisaalta pehmeämmiltä ja toisaalta kovemmilta. Kevyet tietysti ja sitten mulle ainakin välittyy semmoinen tunne, että ne ei letkuile eikä katkea yhtä helposti kuin bambuiset (ei silti, ei mulla ole yhdetkään bambuisetkaan katkenneet, mutta nää nyt vaan tuntuu käteen sopivammilta). Hinta on edullisempi kuin eeben- tai ruusupuisten puikkojen (nää maksoi vähän yli 4 puntaa eli 6-7 euroa), sekä puikkojen pituuksia että paksuuksia on kattava valikoima - metrijärjestelmän mitat käytössä - ja sitten vielä viiden vuoden takuu korvaa käytössä hajonneen puikon. Mitä muuta voi ihminen toivoa? Näitä saa Martinalta ja brittiläisistä nettikaupoista, puskii!

4 comments:

Anonymous said...

Pim. Toi eka on kerijälaite. Mullon töissä kaks punasta :)

Pim. Toi toka on sun uusi neulekassi. Okei, epäreiskaa, kun olen livenäkin hiblannut...

Pim. kolmas on sun addi-pyöröt jonkun kukkaron välissä.

tippi

Anonymous said...

1. Kerijälaites.
2. Uusi laukku, josa on ziljoona taskua ja papereillekkin toi kierresysteemi.
3. Kahden peilin välissä joku joka kiiltää.

teslaez said...

find more infouseful reference this pagethis Sourceread review

stitheet said...

his response best replica designer bags over at this website see this website go see this