Monday, June 13, 2005

Awww...

2 comments:

Tiina said...

Pitäisiköhän ihan tosissaan harkita toisen kissan hankkimista! Meidän Kasperi on epäilemättä pestattu naapuriin mansikkamaan ja marjapuskien vartijaksi rapsutuspalkalla. Kissa käy vain kotona syömässä ja sitten äkkiä takaisin aidan taakse mustaherukkapensaan alle makoilemaan! Kelvoton katti! ;D

Tuosta pennusta olisi varmaan enemmän seuraa....

AnneV said...

Eikös se ole vanha totuus, että ruoho on aidan toisella puolen vihreämpää ja rapsutukset parempia ja kohtelu mukavampaa kuin kotona? Mulla kävi vuositolkulla naapurin kissa kylässä, mutta se ei ollut mikään ihme, kun omistaja tyrkkäsi sen aamulla töihin lähtiessään joko ulos kadulle tai jopa tiilikatolle, jossa kissalla ei ollut mitään suojaa. Siellä se sitten värjötteli kunnes omistaja tuli kotio, kunnes jossain vaiheessa mä rupesin päästämään sitä mun tykö. En mä kestänyt ajatusta, että kissa oli siellä katolla niin kesähelteellä kuin syyssateilla ja talvipakkasillakin. Kissasta tuli loppujen lopuksi melkoinen maanvaiva, mutta mun tykö se pakeni silloinkin kun kyseinen kissanomistajanaapuri oli muuttamassa pois ja joku onnistui päästämään kissan karkuun kuljetushäkistään. Mutta minä Juudas kannoin sen sitten omistajalleen ja siellä lähti kissa muuttokuorman mukana pois talosta. Byää.