Friday, September 02, 2005

Onks sulla tupakkia myyrä? Ei, mutta neulelehtiä voin kaivaa...

Öhöm, olin jo kirjoittanut otsikoksi "Nettideittailua", mutta kun tänne muutenkin osuu epätoivottavaa ainesta katsomaan mm. jättiläistissien kuvia, niin pysytään nyt vähän paremmin aiheessa. Niin että onks toi meidän huominen tunnuslause?

Mä tähtään tosiaan about puoliltapäivin Wanhan Sataman takapäädyssä oikealla puolella olevaan kahvioon. Sitä ennen raivaan itselleni väylän väkimassojen keskeltä vaatesäilytykseen, josta haen tän mun aarrelaukun, minkä jälkeen vielä raivokkaammin joudun sen kanssa tunkemaan ruuhkan läpi - eli jos aikataulu vähän heittää, niin suokaa anteeksi. Olen kyllä koko päivän messuilla, joten tekstatkaa, jos polkumme eivät näy kohtaavan. Kyllä te mut sieltä kahviosta bongaatte - mä olen se, jolla on punainen pyörällinen lentolaukku, josta käyn pientä sivubisnestä (ja jota turvamiehet häätää pois paikalta). Noh, vitsi vitsinä, minähän siis vaan olen siellä nauttimassa kahvia ja tuomassa *tuliaisia* kanssaneulojille.

1 comment:

Anonymous said...

Tallinnan trokarit jäävät kyllä toiseksi:) Monica